Fizz täyttää tänään jo 16 viikkoa! Koipeliini on ollut mulla nyt kaksi kuukautta, ja edelleen olen aivan rakastunut <3 Se on ehdottomasti helpoin ja kiltein pentu, jonka olen tavannut, ja kaiken kaikkiaan olen ollut tosi tyytyväinen siihen. Kotona se on rauhallinen, treeneissä rauhoittuu odotusajat tosi hyvin ja on aivan hiljaa, ja treenatessa super innokas ja keskittyy ihan täysillä. Kaiken se oppii todella nopeasti, ja tekee sähäkästi sekä lelu- että namipalkalla. Sen kanssa on aivan ihanaa puuhailla, kun se on niin innoissaan ja tarjoaa kivasti. Se tuntuu ainakin tällä hetkellä hyvin mun käteen sopivalta, sen verran kova, ettei paineistu yhtään ja kestää hyvin kieltämisen ja ottaa palautteen vastaan, mutta myös sen verran nöyrä, ettei tarvitse moneen kertaan sanoa samasta. Tällä viikolla ollaan uutena temppuna harjoiteltu paikalla makuuta, ja se sujuu jo oikein hienosti. Ajattelin nyt opettaa ainakin paikalla makuun ihan normaalisti pää ylhäällä, liikkeestä maahanmeno ja luoksetulon maahanmeno on vielä mietinnässä.

IMG_0222-normal.jpg

16-viikkoinen Fizz-saksanpaimenkoira on 42,5cm korkea, paino 8,3kg. Olisikohan tämä hurja jalkojen venymisvauhti jo vähän hidastumassa, tai sitten se on vaan päättänyt jäädä medi-kokoiseksi agilityssa :D