Ups, mä olen ihan unohtanut kirjotella Saran tekemisiä tänne... Eli tiistaina oli agitreenit, siellä tehtiin sellaista rataa jossa meille se pääpointti oli keppikulma. Eli radalla tehtiin kepit 2 kertaa, molemmilla kerroilla avokulma, onneksi sellaset kohdat jossa pystyin kädestä pitäen viemään Saran kepeille, joten enimmäkseen sisäänmenot onnistu. Sen sijaan ongelmia oli pujottelun lopussa, eli itse aloin nähtävästi ennakoimaan liikaa keppien jälkeistä käännöstä, kun Sara lopetti useamman kerran pujottelun kesken. Yritin jättäytyä itse taaemmas, etten häiritsisi Saran pujottelua mutta sillon olin sitten taas myöhässä ohjauksesta. Hankala paikka... Sara tarvisi sellaista perus keppi-treeniä, että se alkaisi kestämään enemmän häiriötä mun taholta. Harmi kun ei päästä nyt talvella itsenäisesti treenaamaan. Muuten Sara teki kivasti, kontaktit hyvät ja kuunteli nätisti.

Agilityn lisäksi ei ollakaan sitten tehty oikein mitään, pari kertaa vaan käyty leikkimässä kentällä. Ärsyttävää tämä taukoilu, mun tekis mieli jo alkaa treenaamaan... :/ Tänään sentään käytiin metsässä Eevan ja Tarmon kanssa, saivat koirat sentään juosta keskenään.