Paaaljon onnea rakas Sara! Iltapäivällä Sara sai kakkua (kissanpatee nakkikynttilöin), ei halunnut tarjota Stepille yhtään, ylläri. Voi tuota, on se niin ihana <3 Eikös 5v bordercollien pitäisi olla viisas ja rauhallinen? Tässä Saran tyylinäyte: Sara ja RÖH-RÖH

Tässä Sara-kukkaistyttö 5v

Kaunis, ihana, taitava, viisas ja hauska Sara <3

Illalla hallille, Sara pääsi synttäreiden kunniaksi mukaan liitelemään. Ensin kuitenkin Stepin treenit.  Rata oli aika haasteellinen, ja aikaa tosi hyvin, mutta siihen nähden meni yllättävän hyvin. Rata näytti suurinpiirtein tältä:

Alku meni sairaan hyvin hypylle 9 asti. Kepeillä kesti hyvin kun otin etäisyyttä, 6. hypyn otin pakkovalssilla ja jaakotuksella. 9. hypyltä sitten sinkosi putkeen, niinkuin vähän arvelinkin. Tähän kokeiltiin niin, että otin voimakkaasti vastakkaisella kädellä, jäin vähän jälkeen, mutta se ei haittaa koska tuo pysähtyy kontaktille. Sillä toimi. Aalta varasti, palautin siihen, otin uudestaan, ja taas varasti!! Nyt toruin tiukasti, sitten ei enää uskaltanut varastaa ;) Tein persjätön Aalla, nyt jäi hyvin. Siitä sitten ongelmakohtaan, eli hypyt 12 ja 13. Koitin aluksi pakkovalssilla, 12 hyppy toimi, mutta 13 hyppy väärin päin. Hanna halusi että kokeilen saksalaista 12 hypylle, olin vähän ennakkoluuloinen sen suhteen, olen muistaakseni joskus yrittänyt sitä Stepillä mut ei toiminut. No, nyt toimi! Aivan sairaan hyvä kaarros, hyvin hyppäsi ja rimakin pysyi ylhäällä. Wau! Vauhdin kanssa vähän hankalampi, jotenkin siinä mun oma liike tyssäsi voimakkaammin ja ei halunnut hypätä mua kohti. Saatiin kuitenkin sekin toimimaan. Loppu oli ok kai. 

Jäätiin treenien jälkeen hallille, ja otin Saran kanssa saman radan. Alku ok, mutta yllättäen 8. putki tuotti ongelmia, haki Aalle koko ajan! Tosi kummallista... No, siihen muutama yksittäinen kerta putkea, ja sitten menikin radalla. Saran kanssa 9. hyppy ihan helppo, mutta se onkin sellainen mulkero ;) Kokeilin Saran kanssa sitä saksalaista, ei toiminut yhtään niin hyvin kun Stepillä. Tulee jotenkin niin paljon nopeemmin, etten meinaa millään ehtiä pois alta... Tunkee aina väärälle puolelle mua, ja rima tuli pari kertaa alas. Höh. Pari kertaa saatiin onnistumaan, silloin oli oikein makee. Loppu ihan iisi. Otettiin sitten kontakteja, ensin puomia, kamala oli. No, kyllä se sen kontaktin ottaa, se oli lähinnä se minkä halusin varmistaa ennen kisoja. Sitten kun Sarasta tulee AVA, niin sekä puomi että Aa menevät kokonaan uusiksi. Sitä ennen en uskalla alkaa leikkimään sen kontakteilla, etten vahingossa pilaa niitä aivan kokonaan ;) Aa on vähän parempi kun puomi, mutta huono sekin.

Step teki kans kontakteja, ah se on ihana <3 Mä oon niiiiiin ylpee, varsinkin sen Aasta. Se on täydellinen. Menee miljoonaa, hyppää Aan harjan yli niinkuin moni jolla on juoksukontaktit, ja stoppaa aivan seinään. Toimii kun olen vieressä, vedätän tai olen takana. Puomikin on hieno, vaikka ei ihan niin hieno kun Aa. Tehtiin myös vähän lisää saksalaisia, myös toisin päin, hyviä oli.