Eilen oli jälleen oikein tehokkaat treenit. Tehtiin pieniä pätkiä eri pisteissä, jotta saatiin tehtyä tehokkaasti. Me aloitettiin puomilta, ylösmeno ei ottanut onnistuakseen kun Sara oli liian kiihkeällä tuulella, joten kokeiltiin ihan uutta systeemiä Mian avustuksella. Jätin Saran maahan n. metrin ennen puomia, ja päästin sen siitä käskyllä kiipeämään. Sara oli juuri sellaisella etäisyydellä, että kaikki 4 tassua osuivat hienosti ylösmenopintaan. Siitä sitten erilaisia versioita, niin että olin itse jo edempänä puomin vieressä ja sieltä kutsuin Saran puomille. Se meni oikeen hienosti. Sitten mentiin tekemään sellaista hyppy-hässäkkää, jossa ekalla kerralla tehtiin takaakiertoja. Kokeilin sitä pakkovalssia minkä opin viime viikonloppuna, ja se toimi jälleen ihan super hienosti, Sara kääntyi niin tiukasti että sen tiukemmin on mahdotonta kääntyä ilman että rima tippuu. Toiseen kohtaan tein sylikäännöksen, sekin oli ok kun käänsin oikealla kädellä, vasen puoli huomattavasti huonompi. Pakkovalssissa ei ollut mitään eroa oikealla ja vasemmalla puolella. Sitten oli välistävetoja, 3 hyppyä vierekkäin, ja kaikki hypättiin samalta puolen. Ekalla yrittämällä käänsin liian aikaisin, Sara kääntyi pois ennen hyppyä, ja seuraavilla olin ilmeisesti myöhässä, kun Sara kääntyi kyllä hyvin mutta rima tuli alas. Lopuksi saatiin oikealla ajoituksella, ja Sara kääntyi hyvin. Tehtiin sitten keinua, siinä pysäyttelin ylösmenolle, kun senkin Sara menee sellaisella loikalla että ihan hirvittää. Tehtiin myös toisenlaista ohjaustreeniä, jossa oli Aa ja sen alla putki. Se meni hienosti, ainoa että mä peruutin yhdessä valssissa päin Aa:ta ja ohjaus tyssäsi siihen. Ohjaaja voisi ehkä suunnitella liikkumisensa paremmin, ettei vahingossa peruuta mitään päin... Tehtiin lopuksi keppejä, niillä eka irtoomista niin että pallo oli valmiina odottamassa ja mä pystyin irtoamaan vaikka mihin asti sivusuunnassa. Tää oli mulle pieni yllätys että Sara kestää noin hyvin mun liikkumisen, kertaakaan ei tullut pois kepeiltä, vaikka mä juoksin tosi kaukana parin hypyn takana. Tehtiin kans 6 kepin sarjalla sisäänmenoja, ne meni myös hienosti.