Oltiin illalla agitreeneissä, tehtiin samaa rataa mitä tehtiin mun ryhmän kanssa. Sara tuntui hassulta, ei irronnut kovin helpolla, kysyi koko ajan. Vähän kun oltiin tehty, pääsi vauhtiin ja teki ihan kivasti. Kepeillä ei mitään ongelmaa, vaikka oli avokulma, voi sitä pientä sikaa... Kontaktit oli kans ihan nättejä, ja rimat pysyi pääsääntöisesti ylhäällä. Penni kokeili myös Saran kanssa, meni ihan yhtä hyvin kun mun kanssa. Sara ei kyllä yhtään välitä siitä kuka sitä ohjaa, kunhan agilitya pääsee tekemään. Seisoin itse siinä radan vieressä ja mitään ei kuikuillut mun perään. Step teki myös samaa rataa, meni yllättävän hyvin. On se vaan jo melkoisen taitava penska ;) Hypyt on edelleen välillä aivan järkkyjä, mutta ei se rimoja kuitenkaan roiski. Puomin kontaktit oikein hyviä, keinulle tuli ekalla kerralla aivan sairaalla apinan raivolla ja kas, lentokeinu. Huomautin siitä, ja seuraavilla kerroilla himmasi jo hyvissä ajoin. Voi kun tähän löytyisi joku tasapaino, että ei tekisi lentokeinua mutta ei myöskään liian varovaisesti... Pituutta ollaan otettu selvästi liian harvoin, nyt kun tultiin hankalasta kulmasta, kaatoi palikat. Otettiin pari kertaa pelkkä pituus ja palkkasin siitä. Kepit meni joka kerta hienosti, kestää hyvin lähettää kauempaakin, hakee itsenäisesti avokulman ja pujottelee ihan ok vauhdilla.

Sara lähtee huomenna illalla Tornioon, se osallistuu Pennin ohjaamana agilityn sm-kisojen joukkuekisaan. Alunperin Sara oli varakoira, mutta loukkaantumisen takia se pääsee nyt mukaan itse kilpailuun. Voi kamalaa, mitenhän mä pärjään ilman mun pientä naku-Saraa... Onneksi mulla alkaa perjantaina sellainen työputki, etten ehdi Saraa kaipailemaan ;)